عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 28 mai 2015

Vraag Specifieke site gezocht

Hallo mensen op het forum,

Ik ben zoekende naar een site zoals bijvoorbeeld in onderstaande link: http://ift.tt/1FG8vEU

Deze site komt in de richting van hoe mijn site zou moeten zijn. Echter heb ik geen ervaring met dit bedrijf en weet niet goed hoe dit in zijn werk gaat. Ik lees bijv. dat je bij een lidmaatschap (JOOMLA Standard) voor 6 maanden lid bent. Begrijp ik het goed dat ik na deze periode geen updates meer krijg en in de toekomst niets meer aan deze template heb? http://ift.tt/1J63IAq

Ook moet ik alles kunnen aanpassen omdat ik niet iets voor auto's zoek maar voor scooters en dan geheel in het nederlands.

Van belang is dat bezoekers zelf ook scooters kunnen toevoegen en makkelijk op de site kunnen zoeken zoals in het voorbeeld hierboven.

Heeft iemand ervaring en of suggesties? Of heeft iemand een ander idee die aansluit bij wat ik zoek?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet


Vraag Specifieke site gezocht

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب