عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 9 mai 2015

Vraag Kleine vragen voor kleine problemen

Hallo,

Ik heb me rot gezocht om deze dingen maar kan helaas het antwoord niet vinden.
Met Joomla3xVirtuemart3 heb ik een webshop gemaakt (www.moosfashion.nl) Template Hera
Wie wilt/kan me helpen met de volgende dingetjes:

- Bij template beheer van hera krijg ik steevast in creditcardslogo's uploaden de laatste 2 van de 5 (4 en 5 dus) een dubbele afbeelding te zien.
(Ja, ik ga deze vraag ook stellen bij de maken van Hera maar dacht ach, waarom ook niet hier)

- Ik wil foto's wisselend afbeelden met de module om diverse foto's te tonen. Ik heb hiervoor de sidebar aangewezen en zie de naam van de afbeeldingen staan, maar helaas, geen foto.

- Ik wil heeeeeel graag extra informatie verschaffen op pagina's die niet gelinkt zijn in een menu. Bijvoorbeeld. Als je op de cookieinfo knop drukt, dan wil ik graag een pagina, In mijn shop, met dat template die uitlegt wat er gebeurt met je cookies.
Ik heb hiervoor een nieuw menu aangemaakt, daar het artikel in gehangen, en krijg steevast de Internal Server Error. Grrr.
Hoe maak ik een simpele losse pagina aan? (beginners info maar ik kan het nergens vinden)

- En last but not least: Ik wil graag dat als mensen inloggen, ze te zien krijgen bij hun accountinfo, wat ze besteld hebben, etc. Het menu daarvoor is al klaar.
Ik krijg het niet toegewezen op de juiste pagina. Dat het ook zichtbaar wordt ipv het standaard menu.
Hoe zit dat nou met die extra menu's?

Alvast dank voor degenen die zich hierover willen buigen, ik ben u bij voorbaat al eeuwig dankbaar!

Groetjes Annemieke


Vraag Kleine vragen voor kleine problemen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب