عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 25 mai 2015

Vraag Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?

Ik werk al wat jaren als gebruiker met Joomla, maar heb nu een technisch probleem waar ik geen idee heb waar ik de oplossing moet zoeken.

Voor ons evenement gaan we externe software gebruiken voor de scoring en we willen de uitslagen met een stuk code integreren in onze Joomla site. Probleem is dat ik geen idee heb waar en hoe.

Het gaat om onderstaande code die we van de leverancier kregen:
Code:

<div id="divRRPublish" class="RRPublish"></div> <script type="text/javascript" src="http://ift.tt/1KvJxw8; <script type="text/javascript"> <!--    var rrp=new RRPublish(document.getElementById("divRRPublish"), 38164, "results"); --> </script>
Ik heb geprobeerd dit als code te plakken in een module van het type Custom HTML, maar als ik die code er in kopieer via Toggle editor zie ik in de normale view en als ik terug switch nog maar een klein stuk van de code.

Kortom, wie kan mij (een stuk op weg) helpen om deze code op mijn site te krijgen. Of misschien verwijzen naar een informatie hier over.

Alvast bedankt.


Vraag Hoe krijg ik externe javascript code in Joomla?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب