عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 30 mai 2015

Probleem 500 melding bij Akeeba Backup

Beste forum leden,
Voor het maken van back-ups gebruik in Akeeba. Dit gaat al jaren bij tientallen websites probleemloos, maar nu loop ik tegen een probleem aan. Soms verloopt het maken van een backup prima, maar vaak krijg ik de foutmelding:
-----------
Backup gestopt en wordt automatisch herstart
AJAX loading error
http status 500 (internal server errror)
Internal status: error
XHR ready state 4
Raw server response: 500 – Internal server error. There is a problem with te resource you are looking for, and it cannot be displayes
-----------
Akeeba start het proces opnieuw. Soms komt het tot een goed einde, vaak loopt het vast. Daarna zijn de website en het backend geblokkeerd en geven een 500 melding.
In overleg met de hosting partij (Nitroserve) ben ik hier al dagen mee bezig, maar het lukt niet op dit probleem te verhelpen. Ik gebruik de laatste versies van Joomla (3.4.1) en Akeeba (4.2.0). De PHP versie is 5.4.24
Op dit forum heb ik verschillende oplossingen gevonden en geprobeerd, zonder resultaat
Daarnaast heb ik de volgende zaken geprobeerd, de meeste zijn afkomstig van de site van Akeeba:
-Virusscanner (op mijn eigen PC) uitgeschakeld op advies van de hosting partij
-backup gestart in verschillende browsers (Explorer, Firefox, Chrome) en zelfs mijn iPhone.
-Part size voor split archives verkleind (1MB, 2MB)
-Configuration Wizard opnieuw gedraaid
-PHP memory limit = 128MB (info van de host)
-Configuration opnieuw opgeslagen
-Er is voldoende ruimte (bijna 500MB)
-De temp directory ingesteld op [DEFAULT_OUTPUT]
-.zip en .jpa backup bestanden geprobeerd
-Verschillende instellingen geprobeerd bij de maxium execution time
-Akeeba opnieuw geïnstalleerd
-Website opnieuw geïnstalleerd
-Backup gemaakt van dezelfde website bij een andere host (Antagonist). Daar gaat het 10 x achter elkaar goed. Het enige verschil is dat er bij de host waar het misloopt een web.config in de root staat, en bij Antagonist een .htacces.
Heeft iemand nog ideeën? Alvast hartelijk dank, ik weet het even niet meer
Met vriendelijke groet,
Martijn


Probleem 500 melding bij Akeeba Backup

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب