عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 20 mai 2015

Introductie SM

Hallo en welkom,

Graag wil ik vandaag de alliantie SM introduceren.

SM staat voor summertime madness of voor seksuele mishandeling.

Beide namen van deze alliantie zijn ansich goed begrijpbaar. Summertime omdat het natuurlijk bijna zomer is, Madness omdat gewoon. Seksueel omdat alle mensen dat zijn, mishandeling omdat SM de rest van de server "verkracht"!

Ja zeker, SM heeft dusdanig veel topspelers gerekruteerd dat het op voorhand onmogelijk is om tegen SM in opstand te komen. SM heeft geen BLOK nodig om het eindspel straks te winnen, nee, SM wint dat op zijn/haar/onze sloffen.

Om te voorkomen dat al deze topspelers een flater gaan slaan is het natuurlijk belangrijk dat er een hele lading aan PD's is. Zonder deze PD's zou SM een stuk minder hoog van de toren kunnen blazen, alhoewel OOK de top deffers aanwezig zijn in SM zelf.

Maar nu de vraag die ik met deze discussie los wil trekken, is het nog wel leuk om zo goed te zijn? Is het wel leuk om de server zo te overheersen dat je eigenlijk nu al weet dat je gewonnen hebt?

Goed, er zullen wat andere allianties zijn met wat topspelers, maar als je alleen al de top 20 aan spelers bekijkt...

Ik weet niet of ik wel met SM een eindspel wil spelen, misschien wil ik wel de alliantie in 2en delen en keihard tegen elkaar aan gaan pissen. Is dat niet veel leuker?

Ik twijfel, want als we in ons eigen vlees gaan snijden, dan krijg SM weer een andere betekenis. Iets met sado machisme.

En toch, ik vraag het me af.

Groet,

Een iewat twijfelend-over-de-toekomst SM lid.


Introductie SM

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب