عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 12 mai 2015

geluidsoverlast buren

Sinds kort nieuwe onderburen, gelijk last mee qua geluidsoverlast, woon in flat, op aanraden bewonerscommissie briefjes door de brievenbus gedaan(tegenwoordig weet je het niet meer).Het gaat om visite die luidruchtig weggaan.
Vannacht weer last gehad was rond een uur of half 1 s'nachts, weer brief door de brievenbus, boos broertje(niet onder de indruk) vd bewoner aan de deur gehad, besproken wat de overlast was, hij zei dat ik maar mijn vingers in mijn oren moest doen als ze weggingen(?).Ik heb uitgelegd dat in deze flat het niet zo hoort, ze hebben zich geeneens voorgesteld(!), we hebben besloten met een schone lei te beginnen. Ze zijn net getrouwd en van Turkse afkomst(maakt mij niet uit verder) maar vraag mij af of zij andere normen en waarden hebben dan Nederlanders, zijn er meer mensen die last hebben met hun buren en wat zij eraan gedaan hebben.

Is het verstandig om meldingen door te geven aan de SCW en zij het uit te laten zoeken, want mijn onderburen zijn de briefjes beu,of steeds langs te gaan(niet veel trek in), gaarne advies.


geluidsoverlast buren

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب