Voorstel:
Mijn voorstel is om een wereld te maken waar de anti-timing regel niet actief is.
Details:
Ik zou graag willen dat er een wereld komt waar de anti-timing regel niet actief is.
Waarom heel simpel de anti-timing die heeft volgens mij 10 secondes wordt toegevoegd of afgehaald dat zorgt voor een gat van 10 seconden minimaal en vaak is dat meer. Daardoor is de kans dat je verovering lukt kleiner.
Als mijn idee op een nieuwe wereld wordt ingevoerd dan kunnen we daar gewoon timen op de seconde precies dat maakt het veel leuker en spannender doordat de kans kleiner is dat het lukt om er OS voor te krijgen en backsnipen wordt er ook moeilijker.
En dus wordt het leuker omdat het dat spannender maakt en dat het dan echt aankomt op je talent om te timen.
Misbruikpreventie:
Ik denk dat er weinig misbruik van gemaakt kan worden want dit idee heeft niet echt een kans waar je misbruik van kunt maken.
Samenvatting:
Mijn idee is om een wereld te starten waar de anti-timing regel niet actief is omdat het dan echt aankomt op je talent om te timen en dat zorgt voor een extra leuk dingentje tijdens een poging tot overname.
Laatste checklist:
Is je idee niet al eerder voorgesteld?
Ik het het idee niet kunnen vinden bij afgekeurde ideeën.
Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Ja die heb ik gebruikt en daar kon ik ook niets vinden.
Is je idee haalbaar?
Mijn idee is volgens mij zeker haalbaar want volgens mij is het gewoon een instelling die de spelmakers makkelijk moeten kunnen aanpassen.
Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel?
Ik vind dat de verandering dan niet te groot is.
En het hoeft niet echt een verandering zijn aan het hele spel maar het zou ook kunnen dat er af en toe een wereld komt met een instelling voor een inactieve anti-timing regel en soms andersom.
Mijn voorstel is om een wereld te maken waar de anti-timing regel niet actief is.
Details:
Ik zou graag willen dat er een wereld komt waar de anti-timing regel niet actief is.
Waarom heel simpel de anti-timing die heeft volgens mij 10 secondes wordt toegevoegd of afgehaald dat zorgt voor een gat van 10 seconden minimaal en vaak is dat meer. Daardoor is de kans dat je verovering lukt kleiner.
Als mijn idee op een nieuwe wereld wordt ingevoerd dan kunnen we daar gewoon timen op de seconde precies dat maakt het veel leuker en spannender doordat de kans kleiner is dat het lukt om er OS voor te krijgen en backsnipen wordt er ook moeilijker.
En dus wordt het leuker omdat het dat spannender maakt en dat het dan echt aankomt op je talent om te timen.
Misbruikpreventie:
Ik denk dat er weinig misbruik van gemaakt kan worden want dit idee heeft niet echt een kans waar je misbruik van kunt maken.
Samenvatting:
Mijn idee is om een wereld te starten waar de anti-timing regel niet actief is omdat het dan echt aankomt op je talent om te timen en dat zorgt voor een extra leuk dingentje tijdens een poging tot overname.
Laatste checklist:
Is je idee niet al eerder voorgesteld?
Ik het het idee niet kunnen vinden bij afgekeurde ideeën.
Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Ja die heb ik gebruikt en daar kon ik ook niets vinden.
Is je idee haalbaar?
Mijn idee is volgens mij zeker haalbaar want volgens mij is het gewoon een instelling die de spelmakers makkelijk moeten kunnen aanpassen.
Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel?
Ik vind dat de verandering dan niet te groot is.
En het hoeft niet echt een verandering zijn aan het hele spel maar het zou ook kunnen dat er af en toe een wereld komt met een instelling voor een inactieve anti-timing regel en soms andersom.
Gameplay Wereld zonder anti-timing regel