عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 17 mai 2015

Gameplay Vakantiemodus

Dames en heren, beste medespelers,

Ik weet niet of er spelers zijn zoals ik, die niet toe komen met hun VM dagen. Ik ben namelijk beroepsmilitair en ben veel op oefening en soms ook op missie in het buitenland. Deze missie kan tot zelfs 4 tot 6 maanden duren. Hierdoor kom ik niet toe met de jaarlijks toegestane VM-dagen.
Vorig jaar ben ik zo veel steden verloren.

Daarom zou ik een voorstel willen doen tot de mogelijkheid om meer verlofdagen te kunnen nemen.

Dit is mijn voorstel:

60 dagen per jaar voor iedereen vast.
30 dagen extra tegen betaling.

Eventueel bijkomend iemand die voor lange tijd weg is zeg 4 tot 6 maanden of langer, zou dan eventueel per uitzondering gedurende gans deze periode zijn VM kunnen aanzetten. Deze uitzondering zou eventueel gestaafd kunnen worden door een document opgemaakt door de werkgever.

Er zijn misschien ook wel medische redenen die nopen tot een langere afwezigheid dan de huidige verworven VM-dagen.

Met vriendelijke groeten

Patrick


Gameplay Vakantiemodus

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب