عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 16 mai 2015

Feedback Enige stad overgenomen

Mijn feedback op dit spel. Het was leuk, niet heel verslavend en eigenlijk niet uniek of bijzonder vergeleken met alle andere die er al gemaakt zijn. Het kost een hoop tijd om 'ergens' te komen en als je er dan bent is er eigenlijk nog niks te doen. En dan vervolgens dus het volgende:

Als je maar 1 stad hebt, moet deze gewoon niet over te nemen zijn. Als dat wel blijft wil ik mijn stad dan volledig tot de grond af kunnen branden voordat het kolonisatie schip bij mijn stad aankomt. Nee hoor in de wiki staat dat dit geen probleem is dat iemand dit doet en dat je niet hoeft te treuren want je kan zo weer opnieuw beginnen (weer 3 weken alles op bouwen om het ergens op te laten lijken). Als of ik fouten gemaakt heb? Ik kan mij toch niet verdedigen tegen iemand die twee maal zoveel punten heeft met zijn stad en er zo nog 5 steden bij heeft. Die wandelt zo over mijn 'kleine' leger heen en stuurt zijn kolonisatieschip.

Sorry maar dan haak ik, en volgens mij velen andere ook, gewoon af. Dit slaat toch gewoon nergens op? Misschien toch even tijd om goed achter je oren te krabben als ontwikkelaar. Dit moet niet mogelijk zijn tot dat de persoon zelf ook de mogelijkheid heeft andere steden te koloniseren, anders maakt die geen schijn van kans...

Erg jammer dit. Nu is het aftellen voor mij, over 5 uur ben ik mijn stad kwijt. Het kolonisatie schip komt mooi 1 minuut nadat de opstand in gaat aan. En ik heb toch echt niet de mogelijkheid om genoeg troepen te trainen om hier wat aan te doen. Naast het feit dat kennelijk 144 slingeraars, 26 hoplites en 39 ruiters sterk genoeg zijn om mijn leger van 60 zwaardvechters, 152 hoplites 49 ruiters, 8 strijdwagens 9 boogschutters, 5 slingeraars, 3 harpies en 7 chosen weet te verslaan. Lijkt me toch lastig voor paarden en een stel stenen flikkerende poppetjes om het muurtje te beklimmen en daar mijn zwaardvechters en hoplites allemaal te verslaan. Al met al een slecht combat systeem en nog slechter overname systeem wat dit spel ook gelijk niet meer interessant maakt om opnieuw mee te beginnen.

Voor diegene die zich hier wel nog mee vermaken, ik wens jullie veel plezier (geen sarcasme). Maar voor mij is het wel gelijk klaar met de pret.


Feedback Enige stad overgenomen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب