عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 24 mai 2015

elienolanaomi

Naam forum / spel:

Elienolanaomi

Leeftijd / Verjaardag:

19-08-1984
Ik ben 30 jaar jong.

Woonplaats:

Friesland
Er zijn wel een paar mensen die weten waar ik woon maar dat hou ik privé.

Mijn beroep / opleiding:

Gastouder/SPW3 kinderopvang

Mijn hobbies/interesses:

Spelletjes spelen, muziek luisteren, darten, gezellig met vrienden de kroeg in.
Met kinderen werken in de leeftijd van 0-18 ongeveer.
En zou graag de wereld willen rond reizen.

Mijn lievelingsmuziek:

Alles wel met voorkeur naar 80's en 90's

Mijn lievelingsfilms/-series:

Eigenlijk te veel om op te noemen.
Voor nu zou ik zeggen serie Game of Thrones, Onze upon a time, the 100 en The walking dead

Mijn grepolis 'carriere':

Heb op verschillende werelden gespeeld.
Maar Chi was de leukste.

Ik zou niet kunnen leven zonder..

Mijn kinderen Naomi en Enola.

Ik hou niet van..

Vroeg opstaan.


elienolanaomi

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب