عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 18 mai 2015

Discussie Het gebruik van dubbeltjes en de straffen hierop

Ik wil graag een discussie starten omtrent de regel dat je niet meerdere forum accounts mag hebben; allereerste vraag me af sinds wanneer dit een regel is, aangezien het niet in de regels staat, ten tweede zit het me nogal dwars dat verschillende moderatoren dit recht blijkbaar wél krijgen, betekent het dat moderatoren zich minder van de regels aan hoeven te trekken dan spelers? Het lijkt me niet meer dan eerlijk dat spelers dezelfde echten krijgen als moderatoren, hierbij eis ik dan ook het recht dat spelers weer meerdere forumaccounts mogen hebben, mits dit niet gebeurt, is het niet meer dan normaal dat moderatoren ook slechts één naam mogen hebben, het wordt tijd dat de witte kappen afgaan en iedereen weer gelijk is.


Discussie Het gebruik van dubbeltjes en de straffen hierop

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب