عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 11 avril 2015

WW#86 (Legioen)


Weerwolven #86: Hoe maak je dat?





Welkom bij ‘Hoe maak je dat?’, een gloednieuw kookprogramma op televisie. Ik, jullie presentator en tevens eenmansjury, zal elke aflevering iemand zijn of haar recept beoordelen op presentatie (2 punten), smaak (7 punten) en originaliteit (1 punt). Gedurende dit programma zullen jullie, de deelnemers, in de nacht in jullie woonwagen slapen en overdag samen komen om te kiezen wie er vandaag aan de beurt is om zijn of haar recept te bereiden. Vervolgens zal ik uitgebreid proeven, smaken, ruiken of wat dan maar nodig is om te beoordelen en er punten op te geven.



Al 15 minuten zit ik te wachten (of beter gezegd een dutje te doen), zou de bus met deelnemers misschien wat vertraging hebben opgelopen? Plots hoor ik de wielen van de bus en ga ik naar buiten, eindelijk zijn de deelnemers er! Alleen, dat lijken er nu toch maar wat weinig om 25 deelnemers te zijn. Na even nakijken zie ik dat de deelnemer Pasevski zich per ongeluk 12 keren heeft ingeschreven! En ik maar denken dat we 25 deelnemers hadden bereikt! Tja, dan zal het maar een korter seizoen worden dan gedacht.

Het is nu nacht en alle deelnemers hebben zich verzameld, de cameraploegen interviewen even nog snel iedereen en vervolgens zeg ik tegen hen: “Welkom iedereen bij ‘Hoe maak je dat?’, ik zie dat jullie elkaar nog niet zo goed kennen en nogal benieuwd zijn naar wat er gaat gebeuren, maar dat zijn zorgen voor morgen. Laten we nu gaan slapen dan kunnen we morgen al meteen starten na het ontbijt met de eerste aflevering!”

Iedereen gaat naar hun eigen woonwagen en ondertussen kijk ik de receptenlijst van de deelnemers na. Ze hebben er wel wat van gemaakt precies! ‘Pekingeend gemarineerd in rum met zilvervlies rijst, paprika en peultjes, bereid met whisky’ of ‘Verse gegrilde zeehond op een bedje van sperziebonen met een speciale uiencrèmesaus’ bijvoorbeeld, wie bedenkt er nu zo iets!?

Na de receptenlijst te hebben bekeken ga ik zelf ook maar slapen.





Enkele regels:


Spoiler









Moge de beste koks winnen!





WW#86 (Legioen)

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب