عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 1 avril 2015

Vraag pre configured htaccess geprobeerd - kan backend niet in.

Hallo,

Na succesvol te hebben gemigreerd van 2.5.14 naar 3.4.1 las ik de post install messages en ben ik me proberen te gaan verdiepen in de voor mij nieuwe wereld van htaccess. De voorbeeld pre configured htaccess in m’n public_html gezet en getest: frontend werkt maar backend geeft een 404 error. Als Ik mijn passw beveiliging van de administrator folder afhaal dan kan ik wel het backend in. Aangezien ik dat wil houden ben ik vervolgens regels in die voorbeeld htaccess gaan uitzetten en vond tenslotte dat deze het probleem was:

# internally rewrite the request to the index.php script

RewriteRule .* index.php [L]

Kun je mij uitleggen waarom dit een error geeft op die beveiligde adm folder? Vreemd dat dit in het http://ift.tt/1eKg28R voorbeeld staat en dat dan backend dicht gooit. Of doe ik iets geks met die folderbeveiliging?





Vraag pre configured htaccess geprobeerd - kan backend niet in.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب