عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 4 avril 2015

Vraag Contact formulier en cookies

Hallo mensen,



Nog even twee vraagjes, ik ben lekker bezig met mijn eerste J 3.4 website maar loop nog met 2 vragen waar ik geen oplossing voor kan vinden. Graag advies en/of link naar uitleg.



1. Ik wil graag een contactformulier maken voor J3.4 maar las onderweg dat je die tegenwoordig in Joomla zelf hebt. Is daar documentatie voor hoe je dat moet installeren? Ik vond een Youtube uitleg in het Spaans maar kon die niet goed volgen. Ik gebruikte altijd JForms.



2. Moet ik/zal ik nog iets voor het cookie probleem installeren? Of is dat allemaal achterhaald. En indien ja... graag een link naar een betrouwbare die niet zo dominant is. Ik zie tegenwoordig een balk bovenin waar je kunt klikken op "ik begrijp het". Dat is in ieder geval vriendelijker als site die je helemaal niet meer binnen laat voordat je hebt geaccepteerd. Ik moet ook zeggen dat ik geen cookies verzamel maar toch.... het moet (of niet meer?).



Voor iedereen fijne Paasdagen en bedankt alvast voor het lezen van mijn vragen.

Groetjes,

Mar (Marijke)





Vraag Contact formulier en cookies

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب