عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

Sanhal

Naam forum / spel:

Nou, ik heet dus Sanhal op het forum (lange tijd ook Grepolis zelf gespeeld onder de naam Sanhal, maar dat doe ik nu eigenlijk niet meer).

In het echt heet ik Sander (wat de meeste mensen van het spellenforum wel zullen weten). Ik ben jarig op 30 april en ik kom uit 1996 (bijna 19 dus voor de mensen die niet willen rekenen;)).

Ik woon als een van de weinige spellenforum leden in Groningen (ik geloof als enige, maar dat kan ik moeilijk zeggen natuurlijk:p).







Foto:

Oei, die ga ik niet zomaar hier rondsturen, de mensen die ik op Skype heb zullen wel weten hoe ik eruit zie dus het is niet zo'n groot geheim:).





Mijn beroep / opleiding:

Ik doe Toegepaste Psychologie aan de Hanzehogeschool, dit ga ik hier ofc niet helemaal uitleggen maar in het kort is het vrij breed maar op een lager niveau dan Psychologie. Na deze studie wil ik dan ook naar de universiteit om ook nog psychologie te gaan doen.



Mijn hobbies/interesses:

Ik vind het heel leuk om af en toe een spelletje te spelen op mijn pc (het liefst RPG, maar strategy vind ik ook heel leuk), natuurlijk ben ik ook altijd wel in voor een praatje op Skype of in nachtwaker.





Mijn lievelingsmuziek:

Ik hou vooral van wat ouder muziek geloof ik, zoals Queen, the Beatles, Bon Jovi, The Eagles enz. Toch vind ik moderne muziek (Imagine dragons bijvoorbeeld) ook altijd wel leuk:). Zolang het maar geen hardstyle oid is.





Mijn lievelingsfilms/-series:

Oei, nu moet ik gaan zeggen dat ik animatiefilms stiekem wel heel leuk vind:x. How to train your dragon bijvoorbeeld of Big Hero 6:o.





Mijn grepolis 'carriere':

Nu moet ik echt na gaan denken hoor, ik geloof dat ik vrij lang geleden (voor mij dan) ben begonnen op Omikron die toen net open was gegaan, dit door een foeilelijke reclame die ik op tv zag over Grepolis en ik stiekem naar de site ging om ze voor gek te maken dat ze het speelden en toen een jaartje ofzo eraan verslaafd geweest;).

Ook nog op andere werelden gespeeld maar die zijn ook allemaal gesloten, ik speel nu niet meer maar als andere mensen van het spellenforum een keer in een vakantie weer willen starten mogen ze altijd aan mij vragen (dit betekent ofc niet dat ik mee ga doen, ik moet wel tijd hebben en het moet een oude wereld zijn;)).





Ik zou niet kunnen leven zonder..

Mn pc, laptop en mobiel sowieso, pc voor spellen, laptop voor school, mobiel voor als school saai is (maar daar is mn laptop ook deels voor).

Ook kan ik natuurlijk niet zonder mijn hond, katten en familie.





Ik hou niet van..
Heel gemeen maar mijn vader, mensen weten wel waarom maar dat ga ik hier niet zeggen;).

Ook hou ik er niet van als iemand iets zegt en als je daar dan op doorgaat diegene niet meer reageert of het niet uit wil leggen (bijvoorbeeld door te zeggen, je ziet wel).

Dik genoemd worden door mensen die niet mn vrienden zijn vind ik ook niet leuk trouwens.





Sanhal

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب