عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 10 avril 2015

quintendp099

Naam forum / spel: quintendp099



Leeftijd / Verjaardag: 15 jaar en word 29 mei 16 (eindelijk)



Woonplaats: Ekeren (Antwerpen)



Mijn beroep / opleiding: Ik zit in mijn vierde jaar wetenschappen en ga volgend jaar wiskunde-wetenschappen studeren.



Mijn hobbies/interesses: Ik speel grepolis, doe scouts en als sport speel ik rugby bij Antwerp.



Mijn lievelingsmuziek: Ik luister naar Eminem, Imagine Dragons, eigenlijk naar alles in dat soort genre. Maar mijn lievelingsliedje is toch wel Battle Cry van Imagine Dragons. (Komt uit Transformers)



Mijn lievelingsfilms/-series: Ik kijk zeer graag naar Lord of the rings en The Hobbit. Ik vind Hunger Games, Harry Potter, Star Wars, Indiana Jones, Jurrasic Park, Transformers, The Hangover ook zeer leuk maar LOTR en The Hobbit blijven toch wel de toppers voor mij. Ik kijk veel naar Avatar, heb het hele seizoen (van Aang natuurlijk) thuis staan, ben je wel een week mee bezig vooraleer je het hebt uitgezien. Pokemon keek ik vroeger ook veel, de spelletjes speel ik wel nog steeds.



Mijn grepolis 'carriere': Ik ben met grepolis gestart toen een paar vrienden vroegen of ik met hun willde meedoen, dit was op de wereld Omega. Al mijn vrienden waren veel beter dan mij, ik was wel een beetje noob toen. Dan ben ik veel beter geworden op Omega (tot 350k punten). Mijn vrienden waren toen allang gestopt maar ik bleef doorspelen. Dan ben ik gestopt met grepolis. Ik heb het toen weer herontdekt door het spelletje OSM (Online Soccer Manager), ik kreeg op dat spel voor een x aantal dagen als ik me ging registreren op Grepolis. Dat deed ik toen en zo ben ik er weer helemaal ingekomen, die wereld waar ik weer gestart ben was Knossos. Dit was een slechte wereld van mij en ik wilde mijn kans opnieuw wagen op Lamia waar ik succes boek nu, heb hier ook al veel toffe mensen leren kennen.



Ik zou niet kunnen leven zonder.. grepolis natuurlijk. Ik zou ook niet zonder mijn zusje kunnen leven (4 jaar), zonder een gsm leven kan ik ook niet want dat zorgt ervoor dat ik minder grepolis kan spelen en dat maakt me boos lol.



Ik hou niet van.. spionnen binnen de alliantie, het verpest veel van het spel. Mensen die zagen vind ik ook lastig.





quintendp099

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب