عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

Probleem Joomla toont ineens alleen header en footer, geen content

Ik run (helaas nog) een Joomla 2.5.28 website bij Yahoo (omdat die de 3 versies nog niet ondersteunt) en tot gisteren kon ik in de back end werken en verscheen de website aan de voorkant juist. MySQL is 5.1.55 en Php is 5.3.6.

Vandaag, een dag later bekijk ik de website en wordt alleen de header en footer getoond en niet de content of database informatie.

Als ik nu inlog in de back end, zie ik het control panel maar waar ik vervolgens ook klik, dan wordt ik naar niets verwezen, zie bijlage/foto.

Ik heb een back up gemaakt van de database via MyPhPadmin.

Ik run vele Joomla sites en allemaal in de laatste versie, behalve deze nog omdat het verhuizen en omzetten naar een andere hoster nog even duurt met deze "klant". Toch zou ik de site graag weer live zien en aan de praat krijgen. Iemand een idee waar het aan ligt of wat ik kan doen?




Bijgesloten Plaatje(s)





Bestandstype: png Naamloos-20.png‎ (11,3 KB)







Probleem Joomla toont ineens alleen header en footer, geen content

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب