عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 3 avril 2015

Nieuwe melding Gratis goud doormiddel van enquêtes en registratie

Het valt mij op dat ik nu een paar x enquêtes en aanmeldingen heb gedaan eerder overdag vandaag en dat er staat goud binnen 1, 5 minuten of 30 minuten maar dat je nooit iets krijgt(ohja kreeg 1x wat van de minstens 5x dat in meedeed) Dit is totale misleiding om zo informatie van mensen in te winnen en zeggen dat je gratis goud krijgt en vervolgens krijg je niks. Deze oplichting was maanden/jaren geleden ook al op Grepolis. Kan iemand mij uitleggen waarom er nog steeds word samengewerkt met partijen die hun uitbetaalbeloftes niet nakomt. Had me gegevens nooit achter gelaten en ook die enquêtes niet ingevuld als ik het goud niet zou krijgen. Vervolgens heb ik maar 1x een sms gestuurd voor goud maar vind de manier waarop echt niet normaal. Wat gaan jullie hier serieus aan doen aangezien ze me info vast wel opslaan;)



Groeten,



Marvin





Nieuwe melding Gratis goud doormiddel van enquêtes en registratie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب