عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 10 avril 2015

Neus

Goed, ik voelde de drang om een narcistisch topic te openen en mezelf te verheerlijken.



Ik ben dus Neus, ik ben 17 jaar oud en ik zit onderhand al 4 jaar hier. Ik woon in het glorieuze Arnhem en ik doe VWO. Ik sta bekend om mijn haat en 0-fuck-mentaliteit. Hobby's doe ik niet aan, waste of time (afgezien van League, ofc).



Ik heb een aantal jaar Grepo gespeeld, maar nadat Innogames besloot om het Pay2Win te maken ben ik ermee gekapt. Op Epsilon was ik wel groot, ofzo.

Tegenwoordig zit ik 5 uur achter elkaar League Of Legends te spelen, mensen uit te schelden en m'n tijd te verdoen.



Mijn favoriete muziek, van die oude rap. Outkast enzo.

Favoriete films en series, LOTR enzo waren wel lachen en ik kijk natuurlijk Game of Thrones voor het epische verhaal...hue hue



Ik kan niet zonder lucht, rofl. En mijn geweldige laptop.

Ik hou niet van Genade, mods, Martijn Krabbé en domme mensen.



Vragen -> stel ze.



Neus





Neus

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب