عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

Heir of Carthago

Naam forum / spel:

Ingame heet ik Heir of carthago (surprise surprise) maar ik heb liever dat je me Mark noemt. Ik ben geboren in 1999 op 18 februari en ben dus 16.



Woonplaats:

Ik woon in België maar ik zal hopelijk snel wonen in Vlaanderen, ik woon in de beste stad van de wereld (aka Gent)



Mijn beroep / opleiding:

Ik studeer Latijn-Wetenschappen (latwet) en wil ooit dokter of leerkracht worden.



Mijn hobbies/interesses:

Ik doe al 9 jaar lang Jiu-jitsu het is een zelfverdediging sport dat Karate Judo en Aikido mengt, ik doe nu al een paar jaar wedstrijden vooral random attack, het is een wedstrijd waarin je tegenstander je aanvalt (alles mag) en jij zo snel en perfect mogelijk moet reageren. Ik doe ook badminton maar dit doe ik vooral om me te ontspannen.



Mijn lievelingsmuziek:

Ik hou vooral van de Classics uit de jaren 80,90 en een paar van de huidige pop liedjes. Ik luister hier naar omdat ik het al heel mijn leven lang heb gehoord, bedankt ouders!

Mijn lievelingsfilms/-series:

Films kijk ik niet echt vaak, maar series teveel om op te noemen. Vooral misdaad series. Bv: Mentalist, Bones, Castle, Forever en Blacklist. Maar ook avontuur. Zoals GoT en Black Sails

Mijn grepolis 'carriere':

Mijn beste en eerste wereld was Epsilon, heb me daar goed geamuseerd, daarna ben ik nooit echt terug doorgebroken. Op Lamia had ik 100000 punten, wat niet zoveel is



Ik zou niet kunnen leven zonder.. Zonder mijn vrienden en het internet.



Ik hou niet van.. Mensen die zich beter voordoen dan ze zijn. Mensen die een te groot ego hebben. Qua voedsel haat ik mayonaise, het doet me kotsen het is gewoon te vettig en te lelijk.





Heir of Carthago

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب