عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

getroll door admin spelers

hallo,



ik had eerst 2500 resources elk. ik stuur een berichtje naar iemand waar in niet positief ben over een paar spelers en theoretiseer dat het wellicht admin gold bots zijn gezien ze 24/7 online zijn, ook 's nachts. gold bots zijn gemaakt om anderen te overtuigen gold te kopen omdat je anders niet kan mee draaien.



goed, een half uur na die pm verlies ik opeens de helft van mijn grondstoffen. kijk maar eens naar het verschil in grondstoffen om 21:35 en 21:40. tuurlijk zielige kinderen zijn in elk spel te vinden, maar om nu zielige kinderen als admin te bekronen, lijkt mij niet goed voor de populatie. dit soort admins zorgen ervoor dat je allen maar 50% admin gold bots en 50% goede vrienden van de admin gold bots overhoud. kijk eens naar nadere spellen die groot zijn geworden. Die zijn groot omdat het percentage gold bots lager is dan het percentage echte spelers.



dus, in de bug post:



bug1: herstel mijn grondstoffen niveau van 21:40 naar dat van 21:35, niks gebouwd in tussentijd sterker nog, er staan nog 2 gebouwen in de wachtrij.



bug2: er is een te zielige admin om in jullie team te mogen zitten, verwijder die persoon.



edit je hebt mijn ip dus ga nou niet antwoorden met de vraag "wie ben je dan in travian" ofzo,





getroll door admin spelers

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب