عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 10 avril 2015

Genade

Ik ben hier niet meer zo actief, maar werd via Skype gewezen op de aanwezigheid van dit forumdeel en dat het ontbreken van dit topic toch wel een gemis was. Dus bij dezen!





Naam forum / spel: Genade



Leeftijd / Verjaardag:

Ik ben 19 jaartjes, geboren op 28 april 1995.



Woonplaats:

Utrecht



Foto: (hoeft niet, mag wel)

Gelukkig is deze niet verplicht. :o



Mijn beroep / opleiding:

De middelbare school afgesloten met NG + NT + CM en ik studeer nu een dubbele bachelor wiskunde en natuurkunde. Ik wil sowieso een master doen, maar welke dat zal zijn, ben ik nog niet over uit.



Mijn hobbies/interesses:

Chillen Interessante gesprekken houden met vrienden, daarnaast ben ik actief in mijn studievereniging (A-Eskwadraat) en neem ik daar deel aan activiteiten en commissies. Verder vind ik het leuk om dingen voor andere mensen te organiseren en ben ik fan van de epische gezelschapsspellen zoals Diplomacy (in het echt!). Ook zie ik mijn beide studies eigenlijk wel als hobbys. :D



Mijn lievelingsmuziek:

Ik luister niet zoveel muziek, maar klassieke muziek geniet wel mijn voorkeur. De rest is herrie.



Mijn lievelingsfilms/-series:

Ik kijk geen films en series, die zijn saai en bovendien tijdverspilling.



Mijn lievelingskrant:

NRC Handelsblad. Hoewel er de laatst tijd een groot aantal spellingsfouten in staan, staat deze krant bij mij nog steeds op de nr. 1.



Mijn grepolis 'carriere':

Ik ben begonnen op Epsilon omdat een klasgenoot daar ook speelde. De wereld was toen al een behoorlijk lange tijd bezig en hoewel ik goed groeide, geraakte ik niet écht in de top. Later ben ik op wereld Iota gestart, daar heb ik enkele maanden in de top 15 meegedraaid en zat ik in de leiding van de alliantie Never Mind. Ook ben ik even actief geweest op Kappa, daar zat ik in een randoceaan en was ik oprichter van een alliantie waarmee ik beginnende spelers opleidde in het spel. Dat was erg leuk. Als laatste heb ik op wereld Upsilon gespeeld. Daar was ik oprichter van ComPACT en ImPACT, de nr. 1 en nr. 2 allianties, maar ik stopte zelf al vrij snel en de beide allianties zijn later door toedoen van te veel ego's uit elkaar gevallen. :(

Op Epsilon en Kappa speelde ik onder de naam Martijn de Grote.



Ik zou niet kunnen leven zonder..

Mijn lieve, schattuge studiegenootjes. <3 En jullie natuurlijk.



Ik hou niet van..

Hmm dat is lastig. Misschien houd ik stiekum zelfs ook wel een heel klein beetje van neusje. Nou ja, dan zal ik zeggen dat ik niet van gehakt houd.





Genade

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب