Voorstel
mijn idee is om een onderzoek in het spel te maken die spionnen anoniem maakt.
Details
door het onderzoek loyaliteit te voltooien kan de tegenstander die je spion heeft betrapt niet zien van wie de spion is. alleen dat er een spion betrapt is maar dat hij niks loslaat. dit werkt alleen maar als je je spion tevreden houdt. dit kun je implementeren door het effect alleen te laten werken als de stemming in al je boerendorpen van het eiland waarvan de spion komt boven de 80% is.
ik stel voor dit een duurder onderzoek te maken van ongeveer 6 onderzoekspunten aangezien het een redelijk groot voordeel is voor de speler die spioneert.
tekst:
je spionnen zijn bijzonder loyaal aan hun leider. als ze gepakt worden zullen de geen informatie loslaten
Misbruikpreventie
ik heb niks kunnen bedenken maar ik sta open voor kritiek
Plaatjes/voorbeelden
het idee spreekt voor zich lijkt me
Samenvatting
ik denk dat het een leuk nieuw element toevoegt aan het spel aangezien met dit onderzoek je wel weet dat iemand je heeft bespioneerd maar niet wie. dus weet je dat er misschien een aanval aankomt maar niet van wie.
Laatste checklist
ik heb de zoekfunctie gebruikt en geen gelijksoortige ideeën gevonden,
ik denk zeker dat dit idee haalbaar is aangezien het me niet zo lastig lijkt om een onderzoek in het spel te zetten en de stemming wordt al gebruikt door het handelssysteem met boerendorpen dus dat zou ook geen probleem moeten zijn.
mijn idee is om een onderzoek in het spel te maken die spionnen anoniem maakt.
Details
door het onderzoek loyaliteit te voltooien kan de tegenstander die je spion heeft betrapt niet zien van wie de spion is. alleen dat er een spion betrapt is maar dat hij niks loslaat. dit werkt alleen maar als je je spion tevreden houdt. dit kun je implementeren door het effect alleen te laten werken als de stemming in al je boerendorpen van het eiland waarvan de spion komt boven de 80% is.
ik stel voor dit een duurder onderzoek te maken van ongeveer 6 onderzoekspunten aangezien het een redelijk groot voordeel is voor de speler die spioneert.
tekst:
je spionnen zijn bijzonder loyaal aan hun leider. als ze gepakt worden zullen de geen informatie loslaten
Misbruikpreventie
ik heb niks kunnen bedenken maar ik sta open voor kritiek
Plaatjes/voorbeelden
het idee spreekt voor zich lijkt me
Samenvatting
ik denk dat het een leuk nieuw element toevoegt aan het spel aangezien met dit onderzoek je wel weet dat iemand je heeft bespioneerd maar niet wie. dus weet je dat er misschien een aanval aankomt maar niet van wie.
Laatste checklist
ik heb de zoekfunctie gebruikt en geen gelijksoortige ideeën gevonden,
ik denk zeker dat dit idee haalbaar is aangezien het me niet zo lastig lijkt om een onderzoek in het spel te zetten en de stemming wordt al gebruikt door het handelssysteem met boerendorpen dus dat zou ook geen probleem moeten zijn.
Functionaliteit nieuw onderzoek. loyaliteit