عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 10 avril 2015

dusdavid2

Naam forum / spel: dusdavid2 ~ echte naam Nick



Leeftijd / Verjaardag: 15 jaar (17 maart verjaar ik)



Woonplaats: Sint-Niklaas (België)



Mijn beroep / opleiding: Ik zit dus op een 'speciale' school, namelijk een 'Freinet' school. Ik volg al 'freinet' onderwijs vanaf de kleuterklas. Had ik even geluk dat er een secundair 'Freinet' was dich in de buurt. O ja ik volg opdie school ASO economie





Mijn hobbies/interesses: Grepolis FTW !!! en ja buiten dat doe ik nog Ping-Pong



Mijn lievelingsmuziek: Eummm, ik ben pas recent muziek beginnen luisteren. Dus ik luister vooral Hits maar als je echt een artiest wilt weten doe me dan maar Avicii



Mijn lievelingsfilms/-series: Nu ik het even vergelijk met die van Quinten.... Ik kijk ook graag Hungergames, Lord R, The hobbit, Percy Jackson, The maze runner..... allemaal wat hetzelfde genre... en wat reeksen betreft... ik kijk amper TV



Mijn grepolis 'carriere': Ik ben begonnen op Delta onder de naam 'ALEXANDER DE GROTE' niemand van gehoord? Lijkt me logisch want ik heb maar 3 weken gespeeld. En toen een aantal X aantal maanden/jaren later wou ik nog eens proberen (eind 2013 ofzo) Toen ben ik op hyperborea begonnen en daar speel ik nog steeds natuurlijk onder de naam 'dusdavid2'. Ik heb nog een tijdje op Juktas gespeeld ik geloof dat dat met Gojda was ... Ben ik daar dan maar Gevlucht omdat onze ally uit elkaar viel, Heb er nu nog 40k ofzo maar ik log er amper nog in. Op knossos ben ik dan maar ook begonnen weer met 'Gojda' en 'opajan1' ben daar gestopt wegens tijdgebrek. Volgende wereld 'Lamia' Speelde ik samen met o.a 'Ticolo' (Robin) en Quinten ..; Wat was daar gebeurd ? ik haal Juktas en Lamia altijd door elkaar.... Zelfde verhaal ongeveer. En ja dan Marathon ook weer begonnen met 'Ticolo' ... Weer dicht in de buurt van 'Gojda' en toen liep er iets mis tussen mij en Robin waardoor ik uit de ally ben gezet & kolo's op mn da kreeg en toen was de fun er af en heb ik reset gedaan. en Sinds dien wacht ik op een Nieuwe wereld om een kansje te wagen.



Ik zou niet kunnen leven zonder.. GREPOLIS ... en mijn vrienden natuurlijk... JA ik heb vrienden



Ik hou niet van.. Klinkt misschien raar maar het enige waar ik niet van hou is spinnen en menen die iets heel fout hebben gedaan in hun leven ... ik noem geen namen *kuch* Stalin*kuch* Hitler *kuch*



Lieveling stad: Paris <3 Ben juist terug van daar ... De moeite met je hele klas !!



Foto:











En mocht je het willen weten, Ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad Verdere vragen zijn altijd welkom!!





Groetjes,



Nick





dusdavid2

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب