عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

AriChibi

Naam forum / spel:

AriChibi, maar ik luister ook naar Alysha ;)



Leeftijd / Verjaardag:

18 en op 18 december geboren :o



Woonplaats:

Breda de gekste



Mijn beroep / opleiding:

Kunstmatige intelligentie :D, dat betekent dus robots, virtual reality, enzovoorts. Ik kijk momenteel nog welke kant ik op ga, beide lijken me interessant. Daarbij volg ik tegenwoordig ook Japans aan de universiteit, de reden hiervoor staat hieronder (en dan dat ik bijna gratis naar Japan kan voor stage, maar hè).



Mijn hobbies/interesses:

Naast dat ik een enorme weeaboo ben (lees: ik kijk veel 'Chinese tekenfilms', Pokémon en Avatar en zo ;)), schrijf ik ook graag verhalen. Als je mijn username op Google intikt, zie je misschien mijn account wel ergens tussen staan.

Verder teken ik graag (zowel digitaal als ouderwets op papier) en ben ik beoefen ik mijn pro-heid in Photoshop en Sony Vegas. Ook heb ik al meerdere games genuttigd, vooral (J)RPG games, waaronder de Final Fantasy series (toen ze nog goed waren), Kingdom Hearts, Dragon Quest en ook de Elder Scrolls series. Zitten heus nog wel andere games in mijn lijstje, maar zou ze niet uit m'n hoofd kunnen oproepen.

Een overige hobby is om koekjes, cakejes, brownies en ander zoet en dikmakend spul in die categorie voor m'n vriend te bakken, hij is te dun voor zijn lengte, dus ik help hem daarbij :cool:



Mijn lievelingsmuziek:

Eigenlijk wel van alles. Ik luister van klassiek tot pop tot rock tot punk tot metal tot hele foute Italiaanse technobands. Zolang het redelijk catchy is, ik er vaag op kan dansen, schrijven of het lied tijdens het bakken kan zingen, vind ik het goed hoor.



Mijn lievelingsfilms/-series:

Ik hou wel van die grote fantasyfilms, denk LOTR en aanhangsels, Harry Potter en al die nieuwe films tegenwoordig. Series ook in die trant, en fin, je kan ze zelf wel opnoemen denk ik. Vroeger ook Supernatural, Charmed, Buffy enzo gevolgd.



Mijn grepolis 'carriere':

Vroeger halfhartig gespeeld, vond het maar niks en was volgens mij niet eens verder dan 2 steden gekomen. 2013 kwam er een vriendin van mij die het ging spelen, vroeg of ik meedeed, en dat deed ik. Beetje lol opgedaan met haar, niet zo veel gedaan, vooral allyhoppen en na vier maanden stoppen en zo.

Toen koos ik de verkeerde oceaan op Delphi en zat ik niet meer bij haar, toch besloten door te spelen. Kwam toen in verscheidene allies met grote spelers en heb daar mijn faam opgedaan door mijn timing skills.

Tegenwoordig verdoe ik mijn tijd nog op Lamia.



Ik zou niet kunnen leven zonder..

Een stabiele en snelle internetverbinding, mijn laptop, mijn mobiel en mijn geliefde animus.



Ik hou niet van..

Functioneel programmeren. Waarom is dat uitgevonden? Oh, en mensen die geen cognitie op mijn niveau bezitten :o





AriChibi

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب