عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 8 avril 2015

Apocalypse








We komen van ver van het saaie en stille Hyperborea, De wereld verandert.... Het spel ook, maar sommigen houden het eerlijk, Wij zijn Apocalypse







Over mij



Ik ben dus Nick beter bekend als Dusdavid2, ja de persoon die iedereen lastig valt op hyperborea... Mijn vorige wereld Marathon is niet goed afgelopen en in die tussentijd verveel ik me wat. Daarom deze wereld want ik heb echt geen zin om nog een 3 maand ofzo te wachten.







Doel



Ons doellen is vrij simpel,



) plezier maken... Als je dit spel speelt zonder plezier kan je maar beter weg gaan.

) Fair play, Van mij mag je al je geld verspillen maar doe het dan zonder da ik het weet

) We zijn niet van plan om meester van deze wereld te worden, We strooien liever overal wat terreur en laten een puinhoop achter.

) 1 hoofdcluster en de rest verspreid dit enkel om mensen dwars te zitten





Voor wie



Voor alle spelers met ervaring en spelers zonder ervaring, Zodat ze eindelijk elkaar en het spel leren begrijpen.





Interesse?



Cluster ---> zuidoosten of wacht tot ik je een mooie link stuur

Gewoon ergens ---> Waar wacht je op Meld je aan !!!











Groetjes,





Nick





Apocalypse

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب