عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 28 mars 2015

Website mobiel vriendelijker maken

Hi,

ik ben bezig mijn site mobiel vriendelijker te maken. Google geeft daar een aantal leuke tools voor.

o.a. Mobiel testen



Nu loop ik daar tegen het feit dat een aantal mappen door robots.txt afgesloten wordt. En daarom krijg ik veel foutmeldingen bij google webtools.



Een voorbeeld is dat ik extrawatch heb geinstalleerd. En deze heeft in de map components/extra_watch enkele javascripts staan.

Gezien /components/ in robots.txt staat krijg ik daar foutmeldingen op. En dat aantal foutmeldingen loopt aardig op.



Maar ook verschillende CSS bestanden die in afgesloten mappen staan.



Het verplaatsen naar een open map lijkt mij niet de oplossing om de werking van de componenten (en upgrades) niet te verstoren.



Alles opengooien ook niet. (toch ?)



Is er iemand die al eerder met dit bijltje heeft gehakt ?



Groet Jan









Website mobiel vriendelijker maken

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب