عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 21 mars 2015

Vraag Virtuemart 3 - facturen

Zoals Virtuemart de pdf facturen opsteld, vind ik helemaal waardeloos.

Teveel informatie, die je op een standaard factuur nooit zal tegenkomen.

Het ziet er gewoon totaal niet uit.



Nu ben ik al vele uren aan het spitten geweest;

Op het internet lijkt iedereen zich te berusten in de layout, omdat het moeilijk te achterhalen is waar alles vandaan wordt getoverd.

Ik heb vervolgens bij een testsite, bijna alle vm invoice bestanden bewerkt en in taalstrings vermeld welk php bestand het betrof.

Vandaaruit heb ik al veel achterhaald, want in een factuur werd dan op de plaats van een taalstring weergegeven welk php bestand er werd gebruikt.







Op die manier heb ik al het e.e.a. qua onnodige info kunnen strippen.

Echter kan ik er nog steeds niet achter komen waar de adresgegevens worden opgehaald (paarse kader), weet iemand dit wellicht?



En wat anders; zoals jullie zien wordt de 21% BTW voor elk artikel apart weergeven in het overzicht onderaan (bij de vraagtekens) en ik zie niet direct waar het fout gaat, zowel in het bestand als in het backend.



Verder dan nog de euro tekens die achter het bedrag worden weergegeven i.p.v. ervoor.

Ik heb het idee dat het een weergave instelling kan zijn, omdat de currency tag telkens tweemaal wordt weergegeven in de order_items.php, bijvoorbeeld;


Code:



<?php echo $this->currency->priceDisplay($rule->calc_amount, $this->currency); ?>


Ik kan nergens echter vinden waar dit eventueel kan ingesteld worden.



-





Vraag Virtuemart 3 - facturen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب