عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 11 mars 2015

Vraag Overnemen beheer website

Wie kan mij helpen?



Ik ben sinds een tijdje beheerder over de site van de kindervakantie spelweek in ons dorp. Iemand anders heeft de opzet van de site gemaakt, maar wilde het verdere beheer niet onderhouden. Aangezien niemand van de groep enig verstand heeft van Joomla (inclusief ik) en niemand zich er voor wilde inlezen ben ik het uiteindelijk gaan doen. Zelf probeer ik steeds wat meer te leren over het gebruik van Joomla, maar ik blijf steeds weer op problemen stuiten. Bijv. ik wil een extensie installeren en dan krijg ik deze melding: ''Warning: Failed to move file!''. Met een padnaam en een ipadres wat niet van mijn computer is.



Hierdoor ben ik gaan denken dat het noodzakelijk is dat als ik wezenlijk iets wil doen aan de website deze ook moet zijn gekoppeld aan mijn PC / IP adres..



Is dit zo en kan ik dat veranderen zonder dat de hele website in elkaar stort?

Ik heb echt het hele internet al afgezocht maar kan niks vinden wat mij verder kan helpen.



Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en iemand mij kan helpen:)



Alvast bedankt!

JaMe





Vraag Overnemen beheer website

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب