عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 31 mars 2015

Problemen tags url's bij meertalige website

Hallo allen,



Voor een klant maak ik een site meertalig en nu merk ik dat de tags (url) niet meer lekker werken.



Ik heb een assortimentpagina met daarop een lijst van 'productsoorten'. De lijst is een loadposition van de 'populaire tags' module. Alle producten worden dmv tags aan de productsoort gehangen. Bij de enkeltalige site linkte deze lijst geautomatiseerd naar de productsoortpagina, waar een lijst zichtbaar werd met alle producten onder die soort (logisch).



Nu heb ik de gehele site meertalig gemaakt (Engels), ofwel overal een kopie van gemaakt en talen verzet naar NL en EN. Hele site werkt perfect, behalve de tags. Zo gauw ik de productsoort menu-items wijzig van taal en vervolgens aan elkaar koppel, dan verdwijnen de SEF url's en krijg ik een link als: 'component/tags/tag/5-productsoort'. Helaas linken deze naar een ongestijlde/foute pagina, daar waar dit een component link is en geen menu-link



Ik had eerst alle tags op taal 'Alle' laten staan, in de hoop dat bovenstaande lijst een selectie toont afgaande op de geselecteerde taal. Dus als men op de NL site zit, wordt vervolgens de NL productsoort pagina getoond. En vice versa voor EN site en producten.



Aangezien de SEF url's fout gingen, heb ik tags meertalig gemaakt en de producten gekoppeld aan een NL of EN tag. Nu verschijnt er op mijn pagina een dubbele lijst met productsoorten, zowel NL én EN, en de url's zijn nog steeds niet correct.



Kortom:

- Iemand enig idee waarom de SEF url's kapot gaan als ik de pagina koppel/multilingual maak?

- Iemand enig idee waarom dat al mijn tags (NL en EN) getoond worden als de hele inrichting van de pagina op NL staat.



Hoop dat het verhaal klein beetje duidelijk is. Bij voorbaat dank!



---------- Bericht toegevoegd op 31 maart 2015 om 11:47 ---------- Vorige bericht was op 31 maart 2015 om 11:45 ----------


Aangezien ik met de bewerkknop mijn post niet kan bewerken (blanco tekstvlak): ik werk joomla 3.4.1





Problemen tags url's bij meertalige website

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب