عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 13 mars 2015

Probleem Speciale velden werkt niet bij de producten in de admin

Joomla versie: 3.4.0.

Virtuemart versie: 3.0.6.2



Wanneer ik een product heb aangemaakt en naar het tabblad "speciale velden" ga, dan doet niets het aldaar.



Verwante categoriën en artikelen werken niet, tevens gebeurt er niets als ik een speciaal veld uit de dropdown kies, terwijl er normaal gesproken automatisch een veld zou gecreëerd moeten worden.



Wat heb ik al geprobeerd?

Ik heb nog lokaal een oudere versie draaien, waar die velden wel werken.

- Ik heb de relevante PHP bestanden vergeleken en die zijn gelijk.

- Ik heb de relevante database tabellen van de niet werkende versie vervangen door die van de wel werkende versie.

- Ik heb alle plugins doorgenomen en uitgeschakeld, wat er in de werkende versie ook staat uitgeschakeld.



Dit is allemaal tot nu toe vruchteloos geweest, en ik hoop dat iemand hier mij wellicht een zet in de goede richting kan geven.





Probleem Speciale velden werkt niet bij de producten in de admin

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب