عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 24 mars 2015

ongewenste wit stuk homepage

Wij zijn al weken bezig met onze eerste website. Allebei absoluut geen verstand van websites bouwen. Helaas blijven we steken op een wit gedeelte (module) op de homepage.Ik kan helaas geen oplossing vinden.



We hebben t ondergebracht bij Watsnel en de supportafdeling kon ons niet helpen. De medewerker gaf aan: "Ik kan helaas geen oplossing vinden, het lijkt wel als er een extra widget of dergelijke inzit. Als ik het verwijder krijg ik allemaal foutmeldingen.



Het gaat om de volgende site: www.marsservices.nl



We hebben de template van http://ift.tt/1ERhBxW



Ik hoop dat iemand van dit forum ons kan helpen.

Bedankt voor de moeite alvast.



mvg Kim





ongewenste wit stuk homepage

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب