عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 29 mars 2015

Lege pagina's na invoeren van Widgetkit

Hallo,



ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb de extentie "Widgetkit" op mijn website willen installeren om hier een slide show met logo's op de pagina mee te plaatsen.

Echter na het volgen van de instructies werkte het niet. Nu heb ik de widget uitgeschakeld maar nu zijn alle pagina's leeg. Er staan nergens meer artikelen, foto's of andere content. Ik heb alles al meerdere keren geselecteerd en opnieuw gepubliceerd maar niets helpt. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Hoop het wel want alleen een webpage met een koptekst en foto en navigatie-balk is best saai...

Alvast dank!





Lege pagina's na invoeren van Widgetkit

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب