عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 18 mars 2015

Huawei P7 of Iphone 5C

Ik geraak er niet uit, dus graag even jullie mening.

Al enkele weken aan het nazien wat het interessantste aanbod is van een gsm+abo

na veel gepuzzel met en zonder abonnement zijn er 2 overblijvers.

De smartphone wordt vooral gebruikt voor (evidend) te telefoneren, mail lezen en agenda., surfen in beperkte mate



de keuze gaat tussen

De Huawei P7 of de IPhone 5C (+€50)



P7 vs C5 (volgens mij)

Ios besturing ben ik gewoon van IPad en is gemakkelijker in gebruik.

Compatibiliteit Agenda en mail via IPad simpeler

Betere camera op P7

ik vermoed dat de C5 sneller werkt.

Geheugen van 16GB op P7 (8GB op C5)

Grote nadeel aan C5 vindt ik vooral het kleine niet uitbreidbare (8GB) geheugen.

Ik heb lang getwijfeld over de IPhone 5S maar deze is dan €230 meerprijs dan 5C en €280 dan P7 wat ik dan weer veel vindt.





Huawei P7 of Iphone 5C

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب