Voorstel
Nu heb je een venster om een aanval te versturen waar je de eenheden dient in te geven.
Ook heb je een apart venster om spreuken bij een aanval te kiezen (bv. gunstige wind , heroïsche kracht , ...).
Wat ik wil voorstellen is om beide vensters in mekaar te verwerken.
Natuurlijk enkel de spreuken die gaan over het aanvallen.
Spreuken die ingezet worden bij verdedigen kunnen gewoon ingezet worden zoals nu via het klikken op het bevel-icoontje en dan kiezen van de spreuk.
Details
Mijn voorstel is om de keuze van spreuken die je bij een aanval kan sturen , mee in het aanvalsvenster te stoppen.
Wanneer je aan het timen bent en snel van stad naar stad moet hoppen , kost het slechts 1 seconde om een spreuk aan te vinken
Als je de bevelenlijst eerst moet openen , de aanval zoeken en kiezen , de aanval aan klikken en dan een spreuk moet kiezen ben je al vlug een 10 à 15 seconden kwijt.
Zo kan je ook voorkomen dat je doelwit sneller een spreuk kan doen op diezelfde aanval.
Het zou dan gaan over volgende spreuken :
Gunstige wind van Zeus
Terugkeer uit de onderwereld van Hades
Helm van de onzichtbaarheid van Hades
Heroïsche kracht van Athene
Doel van de vrouwelijke jager van Artemis
Misbruikpreventie
Ik zie niet in hoe dit kan misbruikt worden.
Je bent gewoon sneller om een spreuk in te zetten , als je target offline is maakt het niet uit of je 1 seconde of 20 seconden nodig hebt om je spreuk in te zetten.
Als je target wel online is , is het voordeel aan de aanvaller.
Persoonlijk vind ik dat de verdediger nog altijd teveel voordeel heeft in het spel.
Plaatjes/voorbeelden
De 5 spreuken bij aanvallen staan in het aanvalsvenster in het rode vak.
Wanneer je een spreuk kiest worden de andere 4 grijs (zoals wanneer spreuken niet beschikbaar zijn als je te weinig gunst hebt)
Samenvatting
Samensmelting van het aanvalsvenster en het venster van de spreuken.
Zo kan je spreuken meteen meesturen met een aanval.
Laatste checklist
Weet ik niet.
Nu heb je een venster om een aanval te versturen waar je de eenheden dient in te geven.
Ook heb je een apart venster om spreuken bij een aanval te kiezen (bv. gunstige wind , heroïsche kracht , ...).
Wat ik wil voorstellen is om beide vensters in mekaar te verwerken.
Natuurlijk enkel de spreuken die gaan over het aanvallen.
Spreuken die ingezet worden bij verdedigen kunnen gewoon ingezet worden zoals nu via het klikken op het bevel-icoontje en dan kiezen van de spreuk.
Details
Mijn voorstel is om de keuze van spreuken die je bij een aanval kan sturen , mee in het aanvalsvenster te stoppen.
Wanneer je aan het timen bent en snel van stad naar stad moet hoppen , kost het slechts 1 seconde om een spreuk aan te vinken
Als je de bevelenlijst eerst moet openen , de aanval zoeken en kiezen , de aanval aan klikken en dan een spreuk moet kiezen ben je al vlug een 10 à 15 seconden kwijt.
Zo kan je ook voorkomen dat je doelwit sneller een spreuk kan doen op diezelfde aanval.
Het zou dan gaan over volgende spreuken :
Gunstige wind van Zeus
Terugkeer uit de onderwereld van Hades
Helm van de onzichtbaarheid van Hades
Heroïsche kracht van Athene
Doel van de vrouwelijke jager van Artemis
Misbruikpreventie
Ik zie niet in hoe dit kan misbruikt worden.
Je bent gewoon sneller om een spreuk in te zetten , als je target offline is maakt het niet uit of je 1 seconde of 20 seconden nodig hebt om je spreuk in te zetten.
Als je target wel online is , is het voordeel aan de aanvaller.
Persoonlijk vind ik dat de verdediger nog altijd teveel voordeel heeft in het spel.
Plaatjes/voorbeelden
De 5 spreuken bij aanvallen staan in het aanvalsvenster in het rode vak.
Wanneer je een spreuk kiest worden de andere 4 grijs (zoals wanneer spreuken niet beschikbaar zijn als je te weinig gunst hebt)
Samenvatting
Samensmelting van het aanvalsvenster en het venster van de spreuken.
Zo kan je spreuken meteen meesturen met een aanval.
Laatste checklist
Weet ik niet.
Gameplay Spreuken bij aanvallen inplannen