Voorstel
Deze soort spelwereld gaat zonder allianties. Het is de bedoeling dat de speler voor zichzelf gaat spelen. En geen hulp krijgt van de alliantie. Een idee erbij is, GEEN helden, goud, wereldwonderen. Tevens zou het wel zo kunnen zijn dat er een ander eindspel komt, die door 1 speler gewonnen kan worden.
Details
Even op een rijtje:
- Een wereld zonder allianties. Elke speler staat er dus alleen voor,
- Geen goud in deze wereld, zodat eigenlijk niemand echt veel groter wordt dan alle anderen.
- Geen helden in deze wereld,
- Berichten zijn afwezig, om samenwerkingen te voorkomen.
- Verder is het vrijwel hetzelfde als in de gemiddelde werelden nu. Moraal - aanwezig. Geluk - aanwezig. Steden zijn hetzelfde
Eindspel,
Een eindspel heb ik aan zitten te denken, maar het lijkt mij moeilijk een passend eindspel te bedenken voor alleen 1 speler.
Naar wat mensen gevraagd te hebben kan het zo gaan,
- wereldwonderen, alleen het kwart aantal GS van normaal, deze wereldwonderen kunnen gemaakt worden op kleine stichteilandjes.
- Na 6 maanden een tijdperk starten, de top 20 spelers tegen elkaar laten strijden in een aparte kaart. Je wint als je alle steden op de kaart hebt.
Als je een beter idee hebt zeg dat dan AUB
Misbruikpreventie
Wat puntjes:
- Samenwerkingen tussen spelers. - Preventie: Dat als iemand bijv. 'evan1234' aanvalt, dat er 12 uur tussen moet zitten voordat een andere speler 'evan1234' aan kan vallen. Ook kan het zo gedaan worden om de chat-modus en berichten-modus uit te zetten, om misbruik te voorkomen.
^^Hetzelfde geldt voor het verdedigen, iemand anders verdedigen is simpelweg, onmogelijk.
- Er zijn vast andere dingen die jullie te binnen schieten en mij niet, vertel dit dan onder dit topic.
Plaatjes/voorbeelden
Plaatjes heb ik eigenlijk niet hiervoor, veel valt er namelijk niet te illustreren.
Samenvatting
Het idee leek mij een goed idee, het is een totaal ander soort van het spel en iedereen kan gewoon iedereen aanvallen. Ook is er geen gezeur tussen allianties en leiders. Dit soort klachten hoor ik namelijk nog wel eens voorbij komen.
Laatste checklist
Ik heb de zoekfunctie gebruikt met de trefwoorden: 'Spelwerelden' en 'Free For All' en het doorgelezen, hier kon ik niet zo'n idee vinden.
Haalbaar vraag ik me misschien toch nog wel een beetje af. Allianties horen uiteraard bij het spel en het brengt vele grote veranderingen met zich mee.
Deze soort spelwereld gaat zonder allianties. Het is de bedoeling dat de speler voor zichzelf gaat spelen. En geen hulp krijgt van de alliantie. Een idee erbij is, GEEN helden, goud, wereldwonderen. Tevens zou het wel zo kunnen zijn dat er een ander eindspel komt, die door 1 speler gewonnen kan worden.
Details
Even op een rijtje:
- Een wereld zonder allianties. Elke speler staat er dus alleen voor,
- Geen goud in deze wereld, zodat eigenlijk niemand echt veel groter wordt dan alle anderen.
- Geen helden in deze wereld,
- Berichten zijn afwezig, om samenwerkingen te voorkomen.
- Verder is het vrijwel hetzelfde als in de gemiddelde werelden nu. Moraal - aanwezig. Geluk - aanwezig. Steden zijn hetzelfde
Eindspel,
Een eindspel heb ik aan zitten te denken, maar het lijkt mij moeilijk een passend eindspel te bedenken voor alleen 1 speler.
Naar wat mensen gevraagd te hebben kan het zo gaan,
- wereldwonderen, alleen het kwart aantal GS van normaal, deze wereldwonderen kunnen gemaakt worden op kleine stichteilandjes.
- Na 6 maanden een tijdperk starten, de top 20 spelers tegen elkaar laten strijden in een aparte kaart. Je wint als je alle steden op de kaart hebt.
Als je een beter idee hebt zeg dat dan AUB
Misbruikpreventie
Wat puntjes:
- Samenwerkingen tussen spelers. - Preventie: Dat als iemand bijv. 'evan1234' aanvalt, dat er 12 uur tussen moet zitten voordat een andere speler 'evan1234' aan kan vallen. Ook kan het zo gedaan worden om de chat-modus en berichten-modus uit te zetten, om misbruik te voorkomen.
^^Hetzelfde geldt voor het verdedigen, iemand anders verdedigen is simpelweg, onmogelijk.
- Er zijn vast andere dingen die jullie te binnen schieten en mij niet, vertel dit dan onder dit topic.
Plaatjes/voorbeelden
Plaatjes heb ik eigenlijk niet hiervoor, veel valt er namelijk niet te illustreren.
Samenvatting
Het idee leek mij een goed idee, het is een totaal ander soort van het spel en iedereen kan gewoon iedereen aanvallen. Ook is er geen gezeur tussen allianties en leiders. Dit soort klachten hoor ik namelijk nog wel eens voorbij komen.
Laatste checklist
Ik heb de zoekfunctie gebruikt met de trefwoorden: 'Spelwerelden' en 'Free For All' en het doorgelezen, hier kon ik niet zo'n idee vinden.
Haalbaar vraag ik me misschien toch nog wel een beetje af. Allianties horen uiteraard bij het spel en het brengt vele grote veranderingen met zich mee.
Gameplay Spelwereld: Free For All
شارك عبر الماسنجر
