عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 18 mars 2015

cursor positie

Hallo,



Ik ben stefan. En nog een groentje in de wondere wereld van joomla.

Heb al een paar site's gemaakt voor de lol, en als ik een probleem ondervind kan ik dat meestal met mij grote vriend google oplossen.

Nu heb ik echter iets wat ik nergens terug kan vinden, of niet begrijp.

Op mijn site heb ik een zoekbalk van google geplaatst. Nu wil ik graag dat bij het laden van de site de cursor ook al in staat.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen??

Html kennis is slacht zeg ik maar alvast;)

Ik hoor graag van jullie!



mvg.

Stefan.





cursor positie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب