عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 17 mars 2015

4 pixel witrand naast en onder youtube video

Hey,



Op jullie forum hanteren jullie een 4 pixel witrandje rondom de youtube videos(vreemd genoeg niet aan de bovenkant). links en rechts kan ik t met photoshop nog wel enigzins oplossen(al kan ik veel meer als dat er niet zit), maar onderkant helaas niet. Als ik videos in mijn afbeeldingen wil opnemen moet ik enorme witte randen ervoor inplannen en dat is niet echt ideaal.



Waarom zitten die witlijntjes erin en is het echt nodig?



-Brokkenpiloot



voorbeeld:

http://ift.tt/1EYAv8F



hier heb ik de zijkanten zo goed mogelijk opgelost, maar je ziet nog wel dat het niet helemaal klopt.(de wit verspringing is in de hoeken van de youtube video goed te zien). Verder zit er een verspringing tussen de onderkant en de video/plaatjes die duidelijk zichtbaar is.





4 pixel witrand naast en onder youtube video

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب