عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 29 mars 2015

2 personen, 2 accounts, 1 wereld, 1 IP adres!

Beste,





Ik speel nu al een tijdje Grepolis.



Mijn partner wilt sinds kort ook graag het spel gaan spelen, enkel wonen wij samen en delen dus ook de internerverbinding.



Nu las ik veel over het delen van een internetverbinding en dergelijke, maar ik ben niet de aller slimste dus besloot ik om het hier nog een keer voor de zekerheid na te vragen:



Wij willen niet bij elkaar in de alliantie. Averechts juist; wij willen tegen elkaar gaan strijden! Er zullen geen GS gehandeld worden, of andere dergelijke dingen.



Wel zal er om en om ingelogd worden met mijn account en haar account. Ze wilt wel in dezelfde wereld starten.



Kan dit zonder een gedeelde internet verbinding op te geven?







Dus concreet: account A logt in op wereld Z. Vervolgens logt account B in op dezelfde wereld Z. Er zullen geen vriendschappelijke handelingen (zoals GS handelen en OS sturen) verricht worden.





Graag reactie!







Met vriendelijke groet,



Rick





2 personen, 2 accounts, 1 wereld, 1 IP adres!

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب